2017. október 27., péntek

Samsung I9506 Galaxy S4 (bővített változat) + AJÁNDÉK 32Gb Kingston MicroSD HC memóriakártya - Jelenlegi ára: 38 990 Ft


ELADÓ Samsung I9506 Galaxy S4 + 32 Gb memóriakártya  
Eladó a képeken látható Samsung I9506 kártyafüggetlen okostelefon. A sima Galaxy S4 hardveresen javított kiadása, amely gyorsabb működést tesz lehetővé. (már Quad-core 2, 3 GHz processzor található benne)
Részletesen specifikáció:
http: //www. telefonguru. hu/keszulekek/keszulek-guru_Samsung_I9506_Galaxy_S4. asp
A B-tel Webáruházban vásároltam a készüléket, amivel nagyon meg vagyok elégedve. Nagyon vigyáztam rá, soha nem ejtettem le, az eredeti fólia a kijelzőn található ahogy kaptam, illetve védőtokkal használom, így abszolút sérülésmentes.  Kártyafüggetlen telefon. Eladásának oka, hogy egy új Samsung készüléket vásároltam, így ezt már nem fogom tudni kihasználni.
16 Gb-os belső memóriával rendelkezik.
Amit adok hozzá:
+ 32Gb Memóriakártya (Így lesz 48Gb tárhelyed rajta)
+ Fülhallgató (Bontatlan csomagolásban)
+ Ütésálló szilikon tok, ami stabil fogást és védelmet biztosít
+ Eredeti Bontatlan adatkábel egy nem EU-s töltőfejjel (Klasszikus töltőt ajánlott beszerezni mellé)
+ Garancialevél, gyáriszám, eredeti doboz és papírok
Személyesen Budapesten megtekinthető (Deák Ferenc tér, Nyugati pályaudvar, Corvin Pláza) Előre utalás esetén postán is el tudom küldeni a készüléket értékkövetéssel.  
Bármi egyéb kérdésed van, fordulj hozzám bizalommal.


Jelenlegi ára: 38 990 Ft
Az aukció vége: 2017-11-05 17:30 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése